حوادث

خسارت‌های وزش باد شدید در پایتخت

حوادث رکنا: وزش باد شدید عصر پنجشنبه در مناطق مختلف پایتخت منجر به شکستن برخی درختان، پارگی کابل‌های برق و سقوط سنگ در ارتفاعات، وارد شدن خسارت به تعدادی خودرو و بسته شدن موقت برخی معابر این شهر شد.

به گزارش رکنا، اداره کل هواشناسی استان تهران روز پنجشنبه ضمن اعلام هشدار نارنجی، از وقوع رگبار، بارش باران و باد شدید و بسیار شدید در مناطق مختلف پایتخت خبر داد.

پس از این هشدار عصر امروز وزش باد شدید باعث خسارت به برخی معابر شهری و خودروها شد که سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با وجود باد شدید در پایتخت اما تاکنون موارد مصدومیت و مجروحیت بر اثر حوادث غیرمترقبه به این سازمان گزارش نشده است.

سیدجلال ملکی ادامه داد: البته چندین مورد شکستن درخت و سقوط بر روی خودروهای پارک شده در معابر، پارگی کابل برق در برخی مناطق و سقوط سنگ‌ برخی سازه‌های فلزی در پایتخت رخ داده است.

وی یادآور شد: ممکن است حوادث دیگری رخ داده باشد که تاکنون به سازمان آتش‌نشانی اطلاعی داده نشده و به ارگان‌هایی همچون هلال احمر و اورژانس اطلاع‌رسانی شده باشد.

ملکی تاکید کرد: اطلاعات در مورد حوادث به وقوع پیوسته و خسارت‌های وارده شده در پایتخت تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد شد.

برخی حوادث از جمله سقوط درخت در بلوار کشاورز، خیابان‌های دولت و اسدآبادی در اثر وزش باد شدید موجب بروز برخی خسارت‌ها بویژه تخریب خودرو و قطع موقت کابل برق شده که امدادرسانی بسرعت از سوی عوامل آتش‌نشانی و دیگر سازمان‌های امدادی در دست انجام است.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا