حوادث

خوزستان زیارتگاه مردم شده است/ موضوع سرقت را ویژه پیگیری می کنیم

سردار رادان:

اهواز- فرمانده فراجا گفت: خوزستان سرزمین خاطره انگیزی شده و ما می‌بینیم که هم اکنون این سرزمین زیارتگاه مردم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان پیش از ظهر امروز شنبه ضمن دیدار با حجت الاسلام «سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: توفیقی حاصل شد که به اتفاق سردار «کارگر» برای سرکشی از محل استقرار کاروان‌های راهیان نور و بررسی اقدامات همکارانم در فرماندهی انتظامی و مرزبانی در خوزستان حضورداشته باشیم و یاد و خاطره دوران جنگ و دفاع مقدس را در خاطرمان زنده کنیم.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی یکی از رزمنده‌ها که بعدها شهید شد، گفت «سرزمین خوزستان سرزمین خاطره انگیزی خواهد شد» و ما می‌بینیم که هم اکنون این سرزمین زیارتگاه مردم شده است.

فرمانده انتظامی کل کشور خطاب به نمای نده ولی فقیه در خوزستان گفت: آنچه که شما می‌توانید به ما کمک کنید این است که دعا کنید در مسیر شهدا قدم برداریم و مسیر خدمتمان به شهادت ختم شود.

وی با اشاره به اینکه سرقت مردم را آزار داده و مطالبه گری آنها را به دنبال داشته است، تاکید کرد: ما بحث سرقت را به صورت ویژه پیگیری می‌کنیم و در سراسر کشور شروع کرده‌ایم و قرار شد تا پایان سال جاری و در سال آینده نیز این موضوع را به جد دنبال کنیم؛ همچنین جمع‌آوری معتادین متجاهر از دیگر برنامه‌های مهم ما است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا