حوادث

دستگیری سارق محتویات خودرو در جنت آباد

سرهنگ قاسم پور خبر داد؛

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ۲۶ آذر ماه مأموران کلانتری ۱۳۸ جنت آباد در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده خیابان و بلوار”شاهین” تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودرو پراید دو سرنشین که به طور مشکوک عبور می‌کردند مشکوک می‌شوند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: دو متهم پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل فرار کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با آغاز عملیات تعقیب و گریز متهمان توجهی به فرمان‌های پلیسی نمی‌کردند ادامه داد: مأموران با استفاده از طرح مهار و شگردهای پلیسی موفق شدند متهمان را متوقف و دستگیر کنند.

سرهنگ قاسم پور بیان کرد: از کوله پشتی متهمان علاوه بر آلات و ادوات سرقت، ۳ عدد ضبط و چراغ همگی سرقتی مجموعاً به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم خودرو در سطح معابر تهران در ساعات پایانی شب در خیابان‌های خلوت تهران و ۱۲ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کردند.

وی افزود: متهمان دارای سوابق متعدد کیفری با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرایم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا