حوادث

دستگیری مالخر حرفه‌ای ابزار آلات صنعتی

سرهنگ قاسم پور خبر داد؛

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از دستگیری مالخر ابزار آلات صنعتی و اعتراف متهم به ۲۰ فقره ارتکاب جرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی قاسم پور گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت ابزار صنعتی و تجهیزات در محدوده بلوار الغدیر تهران، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۵۱ یافت آباد قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری یافت آباد با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، مکان دقیق مخفیگاه متهم پرونده را شناسایی کردند و به دست آوردند متهم سابقه دار بوده و به دفعات مختلف به جرم سرقت و مال‌خری تحمیل کیفر داشته است و اکنون پس از رهایی از زندان به مال‌خری ابزارآلات برقی صنعتی در تهران می‌پردازد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران در روز گذشته به مخفیگاه متهم مراجعه و در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهم تعداد ۴۰ دستگاه ابزارآلات صنعتی شامل دریل برقی، دریل شارژی، هیلتی و…، کشف شد.

وی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی علاوه بر سرقت به ۲۰ فقره مال‌خری اموال مسروقه در محله یافت آباد اعتراف کرد.

سرهنگ قاسم پور با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد افزود: شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری ۱۵۱ یافت آباد قرار دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا