حوادث

دستگیری مسافران حامل مواد مخدر

رکنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف 4 کیلو و 500 گرم تریاک در بازرسی بدنی از 2 نفر مسافر در محور های مواصلاتی استان خبر داد.

سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در این باره بیان داشت: مأموران واحد گشت اداره عملیات ویژه این پلیس روز گذشته پس از هماهنگی با دستگاه قضائی و اجرای ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی، پس از متوقف کردن یک دستگاه اتوبوس، به یک تن از مسافران آن، مشکوک شده و اقدام به بازرسی از وی کردند.

سرهنگ علی بیگی با اشاره به کشف 3 کیلو تریاک در بازرسی بدنی از این مسافر خاطر نشان کرد: در عملیات دیگر این پلیس با همکاری پاسگاه “نیارک” حین کنترل خودروی های عبوری از مسافر یک دستگاه تاکسی یک کیلو و 500 گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف کردند .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیان داشت: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سرهنگ علی بیگی در پایان با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ افزود: همشهریان گرامی با ارائه اطلاعات و اخبار فعالیت افراد در حوزه قاچاق و خرید و فروش و توزیع مواد مخدر از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 ، در راه مبارزه با این معضل اجتماعی با پلیس همکاری کنند.

 

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا