حوادث

دستگیری موبایل قاپِ محدوده کلانتری ۱۱۵ رازی

سرهنگ محمدی خبر داد؛

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق جوان که با استفاده از موتورسیکلت پلاک مخدوش موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالرضا محمدی در تشریح این خبر بیان داشت: دوم دی ماه عملیات کلانتری ۱۱۵ رازی در حال گشت زنی در محدوده خیابان “مرادی” تهران به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسوار را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی عنوان کرد: متهم در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت مردی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شد.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی و ایجاد طرح مهار و قانون بکارگیری سلاح، موتورسیکلت متهم متوقف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم برای فرار به مأموران حمله ور شده که با هوشمندی مأموران و شگردهای پلیسی متهم زمینگیر و دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های بیشتر از متهم یک دستگاه تلفن همراه که در روز جاری سرقت کرده بود کشف شد، گفت: با انتقال متهم به مقر پلیس مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد در امر سرقت است.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه دیگر معترف شد که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار قرار دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا