حوادث

دستگیری ۲۰ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در لردگان

لردگان- فرمانده انتظامی شهرستان لردگان از دستگیری ۲۰ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی تابش فرد اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان لردگان، ماموران انتظامی به سرعت به محل اعزام شدند.

وی عنوان کرد: پس از بررسی های به عمل آمده توسط ماموران صحنه جرم، مشخص شد افرادی در پی اختلافات به وجود آمده به شدت با یکدیگر درگیر و با قدرت نمایی با سلاح سرد و گرم و اخلال در نظم عمومی موجب ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان با اشاره به مجروح شدن تعدادی از طرفین نزاع، مطرح کرد: در ادامه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲۰ نفر از عاملان این درگیری شده و آن‌ها را دستگیر و دو قبضه سلاح شکاری کشف و به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ تابش فرد تصریح کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت تعارف ندارد و افرادی که نیت های پلیدی در سر می پرورانند بدانند که پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضائی با آنان برخورد خواهد کرد.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا