حوادث

دستگیری ۲ زورگیر در خیابان نبرد تهران

سرهنگ بهرامی اعلام کرد؛

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ سارق تلفن همراه که با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت از شهروندان می‌کردند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: بیست دوم دی ماه خبری مبنی بر سرقت تلفن همراه و زورگیری واقع در محله “نبرد تهران دریافت شد و بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، این افراد با استفاده از سلاح سرد قصد داشتند تلفن همراه یکی از شهروندان را به سرقت ببرند.

وی با بیان اینکه این افراد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند، افزود: تیم عملیات کلانتری ۱۳۲ نبرد این پلیس سریعاً به محل اعزام و متهمان را حین سرقت تلفن همراه شهروندان مشاهده کردند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران توضیح داد: مأموران با استفاده از شگردهای پلیسی متهمان را در محل زمین گیر و دستگیر شدند و از متهمان یک قبضه سلاح سرد و ۲ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف و متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت تلفن همراه و زورگیری اعتراف کردند.

سرهنگ بهرامی با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم امنیت به جد برخورد می‌شود، خاطر نشان کرد: دستگیری سایر مرتبطان به پرونده و کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا