حوادث

رمزگشایی از ۳۰ فقره سرقت و مالخری

سرهنگ قاسم پور خبر داد؛

رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ سارق مالخر و اعتراف به ۳۰ فقره مالخری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی قاسم پور رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی مراجعه و شکایت شهروندان، در خصوص سرقت کارت‌های شناسایی، تلفن همراه و موتورسیکلت و فروش آنها در بازار به قیمت بسیار پایین در محدوده خیابان “نفت”، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۰۳ گاندی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: در گام بعدی مأموران کلانتری تهرانسر با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، هویت ۲ مالخر را که از مالخران سابقه دار بودند شناسایی کردند.

رییس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: بررسی‌های مأموران نشان از این داشت هر ۲ مالخر سابقه دار هستند و با تشکیل باندی دست به مالخری و انتقال اموال مسروقه به مخفیگاهشان می‌زنند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران به مخفیگاه متهمان مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ مالخر اموال مسروقه را در مخفیگاهشان دستگیر کردند و در بررسی از محل تعداد زیادی تلفن همراه و تبلت، کارت شناسایی، ابزارآلات صنعتی و قطعات موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه توسط کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی به ۳۰ فقره مالخری اعتراف کردند.

سرهنگ علی قاسم پور در پایان با بیان اینکه هر ۲ مالخر پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری ۱۰۳ گاندی قرار گرفت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا