حوادث

رییس باند زنبورهای سرخ مادرش را با چرخ خیاطی کشت / از پنجره خودش را بیرون انداخت + جزییات

حوادث رکنا: پسر معتاد که در توهم وحشیانه، مادرش را با کوبیدن چرخ خیاطی به سرش کشته بود با جلب رضایت اولیای دم از جنبه عمومی جرم محاکمه می شود.

به گزارش رکنا، ساعت 4 عصر 5 اسفندماه سال 1401  ساکنان ساختمانی در منطقه نواب  صدای عجیبی شنیدند.پسر همسایه به نام پیمان خودش را  از پنجره طبقه دوم به پایین پرتاب کرده و زخمی شده بود.

همسایه ها با دیدن این صحنه بلافاصله اورژانس را خبر کردند و وی  به بیمارستان منتقل شد. در ادامه  ماموران  کلانتری جامی در جریان قرار گرفتند و در محل حاضر شدند.همسایه ها گفتند قبل از این ماجرا صدای درگیری پیمان و مادرش را شنیده اند. با اظهارات همسایه ها ماموران به خانه مادر پیمان رفتند و با جسد خونین زن 72 ساله روبه رو شدند.

با حضور ماموران پسر جوانی که در یکی از اتاق ها پنهان شده بود و  از  شدت ترس به خود می‌لرزید بیرون آمد و  گفت: برادر بزرگم  پیمان با چرخ خیاطی مادرم را کشت و از پنجره پایین پرید.من از ترسم به اتاق فرار کردم.

اعتراف به قتل مادر در توهم مواد مخدر

پیمان 36 ساله که در بیمارستان تحت درمان قرار گرفته بود به قتل مادرش به خاطر توهم مواد مخدر اعتراف کرد.

پشیمانی از قتل مادر

وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: مواد مخدر مصرف کرده بودم که دچار توهم شدم. مادرم می‌خواست مرا صدا کند اما  به اشتباه اسم برادر کوچکترم را صدا زد. به او گفتم چرا اسم خودم را صدا نمی‌زنی که سر همین موضوع باهم درگیر شدیم و  من چرخ خیاطی را به  سر مادرم کوبیدم.وقتی مادرم خونین روی زمین افتاد دچار  عذاب وجدان شدم و تصمیم به خودکشی گرفتم. به همین خاطر خودم را از پنجره به پایین پرتاب کردم اما زنده ماندم.

وی در حالیکه اشک می ریخت گفت: باور کنید من مادرم را دوست داشتم و هرگز راضی به مرگش نبودم.من نمی خواستم او را بکشم. در درگیری مادرم شروع به فحاشی به پدر و برادرم که فوت شده بودند کرد.من عصبانی شدم و می خواستم چرخ خیاطی را به سمت بوفه پرت کنم تا مادرم بترسد و ساکت شود اما چرخ خیاطی روی سر مادرم افتاد.

وی که چندین سابقه کیفری در پرونده اش دارد ادامه داد: 20 سال قبل عاشق دختر همسایه شدم اما  چون خانواده‌ها مخالفت کردند ما نتوانستیم با هم ازدواج کنیم. بعد از آن  ماجرا زندگی ام نابود شد.من وارد باند  چهار نفره سرقت مسلحانه شدم.اسم باندمان زنبورهای سرخ بود. ما نقشه سرقت‌های مسلحانه را  از خانه‌ها اجرا می‌کردیم اما خیلی زود دستگیر شدیم. هر 4 نفر به 15 سال زندان محکوم شدیم و تا آخرین روز محکومیت‌مان را گذراندیم. اما وقتی از زندان آزاد شدیم دیگر آدم‌های قبلی نبودیم.

وی ادامه داد: در زمانی که زندان بودم با پسری روبه رو شدم که مادرش را کشته بود. من همیشه از او تنفر داشتم اما هرگز فکر نمی کردم روزی خودم دست به قتل مادرم بزنم.

اعلام گذشت

در حالیکه شش ماه از جنایت خانوادگی گذشته بود برادر تنی پیمان و 3 برادر ناتنی اش اعلام گذشت کردند.

با اعلام گذشت اولیای دم ،پرونده پیمان به شعبه 11دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد  تا از جنبه عمومی جرم محاکمه شود.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا