حوادث

زیرزمین یک مرکز درمانی در سعادت آباد تهران طعمه حریق شد

در پی اعلام حادثه حریق در یک مرکز درمانی، نیروهای آتش‌نشانی اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و کارکنان مرکز درمانی و بیماران را از میان دود غلیظ نجات دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حادثه حریق در یک مرکز درمانی ظهر دیروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۱۲۷ را به همراه گروه امداد و نجات ۳، نردبان هیدرولیکی و خودرو حامل دستگاه‌های تنفسی به محل حادثه واقع در بلوار سعادت آباد اعزام کرد.

با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در زیرزمین این واحد صنفی رخ داده و در جریان آن مقداری ضایعات در این قسمت دچار آتش سوزی شده بود. البته شعله‌های آتش در همان لحظات اولیه و پیش از رسیدن نیروهای آتش نشانی، از سوی کارکنان مرکز درمانی مهار شده بود و در زمان رسیدن آتش‌نشانان، طبقات و راهروهای مرکز درمانی به خصوص طبقه دوم که بخش جراحی بود، مملو از دود شده بود.

در این شرایط نیروهای آتش‌نشانی اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و کارکنان مرکز درمانی و بیماران را از میان دود غلیظ نجات دادند. همزمان گروه دیگری از آتش‌نشانان نیز با استفاده از تجهیزات تهویه و فن، دود ناشی از آتش سوزی را تخلیه کردند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که در پی این حادثه به هیچ یک از کارکنان کادر پزشکی این مرکز درمانی و بیماران آسیبی نرسیده است. علت حادثه نیز از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا