حوادث

شبیخون پلیس به 2 سارق مسلح طلاجات در دزفول + عکس

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری ۲ سارق مسلح طلاجات در باغات و اماکن خصوصی با کشف ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ روح اله یاری زاده در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه طلاجات از شهروندان در باغات و اماکن خصوصی در این شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این  فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس  با تشکیل تیم های تخصصی ابتدا اقدامات لازم در راستای پیشگیری از وقوعات مشابه انجام و سپس با تلاش شبانه روزی عوامل پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی و همکاری فنی سربازان گمنام امام زمان(عج)در شهرستان دزفول  موفق به شناسایی ۲ نفر از سارقان مسلح مرتبط با سرقت های به وقوع پیوسته شده و پس از هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب دزفول طی عملیاتی ضربتی و جداگانه متهمان را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به کشف  مقدار زیادی طلاجات مسروقه که با نظر کارشناسان بیش از ۳۰ میلیارد ریال ارزش گذاری شده ، ۱ قبضه سلاح جنگی کلاش و ۱۷ تیر مربوطه، ۱ قبضه سلاح وینچستر و یک تیغه قمه بکار رفته در سرقت ها بهمراه ابزار و آلات سرق از مخفیگاه متهمان بیان داشت: در تحقیقات فنی بعمل آمده توسط پلیس ، متهمان تا کنون به ۶ فقره سرقت مسلحانه معترف شدند.

سرهنگ یاری زاده در خاتمه با اشاره به اینکه مواجهه حضوری با شکات و بازسازی صحنه های سرقت در دستور کار می باشد، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق حسب دستور دادستان دزفول با قرار صادره روانه زندان شدند.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا