حوادث

طرح ۱۰ تمام شدنی نیست/ تردد موتورسواران در داخل تونل‌ها ممنوع است

سرهنگ کشیر اعلام کرد؛

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ممنوعیت تردد موتورسواران در داخل تونل‌ها خبر داد و گفت: طرح ۱۰ تمام شدنی نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فیروز کشیر با بیان اینکه پلیس بارها هشدارهای لازم را در قالب برنامه‌های مختلف همچون انیمیشن و …در خصوص عدم تردد موتورسواران در داخل تونل‌ها اعلام کرده است، گفت: باز هم از راکبین موتورسیکلت خواستاریم به دلیل انباشت گازهای آلاینده در داخل تونل‌ها که باعث سرگیجه و احتمال واژگونی ناگهانی موتورسیکلت به دلیل بیهوشی و تصادفات بدون برخورد می‌شود، از تردد داخل تونل‌ها جدا خودداری و همواره از کلاه ایمنی و استاندارد جهت ترددهای خود در سطح شهر استفاده کنند.

وی افزود: طرح ۱۰ (انضباط بخشی به تردد موتورسواران در شهر تهران) که از تاریخ ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ شروع شده آغاز شده تمام شدنی نیست و ادامه دار خواهد بود و تا الان سه مرحله از این طرح به مرحله اجرا در آمده است و حتماً این برنامه و تا زمان نهادینه شدن فرهنگ رانندگی و انضباط بخشی به تردد موتور سواران شهر تهران این طرح ادامه دار خواهد بود.

سرهنگ کشیر گفت: یکی از این اقدامات در طرح ۱۰، روشن بودن چراغ موتورسواران حتی در روز است که با این کار دیگر رانندگان و کاربران ترافیکی بتوانند موتورسواران را در روز هم رؤیت کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا