حوادث

عامل حمله به محله جوادیه دستگیر شد / این فرد روانگردان مصرف کرده بود

حوادث رکنا: فرد اوباشی که به دلیل مصرف مواد روان گردان دچار توهم شده به چند نفر از اهالی محله جوادیه تهران حمله کرده بود، با شلیک گلوله پلیس دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ بابک نمک شناس رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ روز دوشنبه گفت: این فرد که از اتباع کشور بیگانه است بامداد دیروز یکشنبه بدلیل مصرف مواد روانگردان دچار توهم شده و با سنگ شیشه مزنل برخی همسایگان را شکسته بود.

وی اضافه کرد: او وقتی که با اعتراض اهالی محله رو به رو می‌شود با سلاح سرد به چند نفر حمله کرد و دو نفر را مورد اصابت چاقو قرار می‌دهد.

سرهنگ نمک شناس ادامه داد: پس از حمله این فرد به اهالی محله، مردم با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را اطلاع می‌دهند.

به گفته وی، ماموران پلیس دقایقی بعد به محل درگیری اعزام می‌شوند که تلاش برای دستگیری فرد خاطی بدلیل مقاومت در برابر پلیس به نتیجه نرسید و فرد قصد حمله به ماموران را داشت لذا ماموران انتظامی برای متوقف کردن او با رعایت قانون بکارگیری سلاح، اقدام به شلیک گلوله به پای مجرم کرده و او را زمین‌گیر سپس دستگیر کردند.

سرهنگ نمک شناس تاکید کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد بدلیل مصرف روان گردان، دست به این اقدام زده و اکنون در اختیار پلیس است.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا