حوادث

عجیب ترین خانه فساد در ایران / یک زن و شوهر زنان تحصیلکرده را به مردان خارجی می فروختند

حوادث رکنا: مردی که همراه همسرش در خانه فساد با ترفندی ماهرانه اقدام به تهیه فیلم مستهجن از رابطه های سیاه میکردند تا از زنها اخاذی کنند دستگیر شدند. اغلب مردهای درون فیلم اتباع بیگانه بودند.

به گزارش رکنا، در پی اعلام شکایت چند خانم  متأهل ومجرد از نقاط مختلف استان خوزستان مبنی بر اینکه آقا وخانمی که سردسته یک خانه فساد در شهرستان آبادان هستند از آنها قصد اخاذی دارند 

 موضوع رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ضابطان قضایی در شهرستان آبادان قرار گرفت، این پرونده هنگامی آغاز شد که زنان قربانی اغلب دارای  تحصیلات عالی وشاغل در ادارات خصوصی ودولتی بودند؛این افراد در اظهارتشان به مأموران عنوان داشتند. 

مدتی قبل با فردی آشنا شده اند. که همراه همسرش سرکردگی یک خانه فساد درشهرستان آبادان را به عهده داشتند و زنان خیابانی و خوشگذران را از شهرهای استان و برخی از مناطق کشور دعوت میکردند تا برای رابطه جنسی با اتباع کشورهای بیگانه در خانه فسادشان جمع شوند.

زنان که با مردان خارجی از شهرهای خارجی می آمدند رابطه برقرار می کردند اما بعد از مدتی  مزاحمت هایی از سوی صاحب خانه  فساد و همسرش  شروع شد.

در ابتدا توجهی به این موضوع نمی کردیم اما این مزاحمت ها ادامه پیدا کرد. تا اینکه متوجه شدیم که آنها از رابطهای جنسی ما با مردان غریبه فیلمهای مستهجن تهیه کرده اند و از این طریق قصد  اخاذی  را دارند.

به این ترتیب ماموران با کسب مجوز قضائی با راهنمایی شاکیان به محل زندگی متهم  اعزام شدند و در یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری صاحب خانه فساد وهمسرش شدند.

 در بازرسی های انجام شده از منزل متهم  دوربینهای جاسازی شده در اتاقها بهمراه فیلم چندین زن جوان در حال برقراری رابطه جنسی با اتباع بیگانه که توسط این زن و مرد گرفته شده بود کشف وضبط شد ومتهمین نیز برای انجام تحقیقات بازداشت شدند. 

متهمان در تمامی مراحل تحقیقات به بزه ارتکابی اعتراف کردندو این پرونده در دست رسیدگی بیشتر  است.

علی رنجکش

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا