حوادث

عملیات نجات برای کوهنورد آسیب دیده / انتقال مصدوم به بیمارستان

حوادث رکنا: با تلاش نیروهای جمعیت هلال‌احمر و مردم بومی، کوهنورد آسیب‌دیده در دره درزو از توابع روستا اخند نجات و به مرکز درمانی انتقال یافت.

به گزارش رکنا، محمد کشتکاری سرپرست دفتر نمایندگی هلال‌احمر شهرستان عسلویه از حادثه در دره درزو در روستای اخند خبرداد.

وی با اشاره به این حادثه افزود: پس از دریافت گزارش حادثه از مرکز کنترل هماهنگی عملیات (eoc) معاونت امداد و نجات استان دو تیم امداد کوهستان از شهرستان جم و پایگاه امداد جاده‌ای پرک کنگان و همچنین یک تیم امدادی از دفتر نمایندگی جمعیت هلال‌احمر عسلویه به محل حادثه اعزام شدند.

کشتکاری تصریح کرد: پس از پیمایش مسیر دسترسی به همراه بومی‌های منطقه به محل حادثه رسیده و با توجه به شکستگی از چندین ناحیه اقدامات درمانی و پیش بیمارستان به کوهنورد حادثه دیده انجام و با مشارکت بومی‌های به محل ایمن انتقال و در اختیار عوامل اورژانس قرار داده شد.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین مولفه موثر در امدادرسانی، زمان می‌باشد، افزود: اعلام حادثه از سوی اورژانس به ندای امداد ۱۱۲ انجام شده که پس از هماهنگی‌های معاونت امداد و نجات در کوتاه‌ترین زمان ممکن تیم‌ها به محل اعزام شدند.

سرپرست دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر عسلویه گفت: هموطنان عزیز در مواجه با فرد حادثه دیده یا بروز حادثه برای خود می‌توانند با شماره تماس ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر تماس برقرار کنند.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا