حوادث

فیلم لحظه سوءقصد و حمله به وکیل دادگستری در سعادت آباد+ جزییات

وکیل افشین قاسمی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز ۷خردادماه امسال بعد از خروج از دفتر وکالتش توسط چند فرد ناشناس مورد سوءقصد قرار گرفت.

وکیل افشین قاسمی عضو کانون وکلای دادگستری گفت: سه نفر که صورت‌هایشان پوشانده شده بود، از خودرو پیاده شدند و از پشت به من حمله کردند. آنها با چاقو، گرز و سنگ به پشت، کمر، ران پا، بازو و پا ضرباتی وارد کردند که موجب پارگی تاندون پای چپم شد.

این وکیل دادگستری با اشاره متواری شدن ضاربین گفت: متاسفانه موفق به شناسایی ضاربین نشدم. پس از متواری شدن ضاربین، با کمک مردم، کلانتری محدوده و اورژانس به بیمارستان منتقل شدم.

شکایتی از طریق پلیس امنیت و نیروی انتظامی تنظیم شده و در حال پیگیری است. سرنخ هایی نیز به دست آمده که منتظر اعلام نتیجه هستیم. در این هفته منتظر دستور قضایی هستم و امیدوارم مرتکبین به زودی دستگیر شوند.

فعلا اطلاعی از عوامل پشت صحنه این حادثه ندارم اما قطعا قضیه شخصی نبوده است؛ با توجه به سوابق فعالیتم در پرونده های متعدد با موضوع مواد مخدر یا تجاوز به عنف، امکان دارد سوء قصد از سوی طرف دعوای موکلینم بوده باشد.

گفتنی است که تا کنون در سایر پرونده های سوء قصد به وکلا شاهد همکاری خوب مراجع محترم انتظامی و قضایی جهت دستگیری عاملان و مجازات آن‌ها بوده‌ایم. امید است که در خلاء حمایت های صنفی توسط نهادهای وکالت، این بار نیز ، عاملان حمل به وکیل قاسمی توسط مراجع محترم انتظامی در اسرع وقت شناسایی شده و به قوه قضاییه سپرده شوند.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا