حوادث

مرد بی رحم پس از قتل زنش جسد و خانه اش را به آتش کشید / در هرمزگان رخ داد

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: مرد جوانی که همسر۲۷ ساله‌اش را به دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رسانده بود، ساعاتی پس از ارتکاب جرم در بندرعباس دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان روز پنجشنبه در تشریح این خبر بیان کرد: در ساعت ۱۶:۵۹ سه شنبه 22 خردادماه جاری درپی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر قتل خانمی در منزل، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی و گشت انتظامی کلانتری ۱۶ بندرعباس در محل حاضر و نسبت به بررسی دقیق موضوع اقدام کردند.

وی اظهار کرد: با حضور تیم انتظامی، کارآگاهان پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل در محل مشخص شد که یکی از اتاق‌های خانه دچار آتش سوزی شده و زن جوان ۲۷ ساله در منزل بدون علائم سوختگی و با علائم خفگی در قسمت گردن فوت کرده و قاتل نیز از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در بررسی مدارک موجود و تحقیقات انجام شده، انگشت اتهام به سوی همسر متوفی که با یکدیگر سابقه درگیری و اختلاف داشتند، نشانه رفت و با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان و اشراف اطلاعاتی و اقدام به موقع، قاتل که از صحنه جرم با یک دستگاه پراید فرار کرده بود، در بلوارامام حسین شهر بندرعباس با شلیک پلیس به لاستیک خودروی وی، در کمتر از 5 ساعت دستگیر شد.

جاویدان گفت: در تحقیقات انجام شده، متهم به بزه ارتکابی اعتراف و عنوان کرد: به دلیل اختلافات خانوادگی قبلی و درگیری با همسر خود دست به انجام چنین جنایتی زده و منزل را به علت برهم زدن صحنه، آتش زده است.

وی خاطرنشان کرد: این متهم پس از بازجویی‌های تخصصی و تکمیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

 

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا