حوادث

مرگ هولناک زن و مرد جوان جلوی چشمان فرزندانشان در آلمان / جسد داماد و دخترم را به ایران بازگردانید

حوادث رکنا: خانواده زن جوانی که به همراه همسرش در رودخانه راین آلمان غرق شده بود، برای انتقال جسد دخترشان به ایران از بازپرس دادسرای جنایی تهران کمک خواستند.

به گزارش رکنا، 7 خرداد امسال زن و مردی افغانستانی که به تازگی از ایران راهی دوسلدورف آلمان شده بودند، در کنار رودخانه راین به همراه 3 فرزندشان نشسته بودند که زن 31 ساله به شوهرش گفت می‌خواهد وارد رودخانه شود. هنوز لحظاتی از ورود زن جوان به راین نگذشته بود که وی گرفتار امواج خروشان رودخانه شد. همسر 34 ساله وی که با دیدن این صحنه جان زنش را در خطر می‌دید خود را به آب زد تا او را بیرون بیاورد اما آب‌های خروشان او را با خود برد. در همین موقع مأموران امداد و نجات خود را به محل رسانده و زن جوان را از آب بیرون کشیدند. زن جوان که وضعیت جسمی خوبی نداشت به بیمارستان منتقل شد اما تلاش کادر درمان بی‌نتیجه ماند و او تسلیم مرگ شد.

از سویی باتوجه به اینکه همسر او همچنان در رودخانه بود، امدادگران وارد عمل شدند تا او را پیدا کنند اما با وجود ساعت‌ها جست و جوی گسترده با قایق، هلیکوپتر و غواصان، هیچ اثری از مرد جوان پیدا نشد.با اعلام این ماجرا به خانواده زن جوان در ایران، آنها با اطلاع از مرگ دخترشان و ناپدید شدن شوهرش، روز گذشته به شعبه 11 بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران رفتند. والدین زن جوان گفتند: ما افغانستانی هستیم اما در ایران سکونت داریم و می‌خواهیم جسد دخترمان را به همراه سه فرزندش که الان بی‌سرپرست شده‌اند به ایران منتقل کنند. از سویی سرنوشت دامادمان نیز نامشخص است و درصورتی که فوت کرده، می‌خواهیم جسدش را پیدا کنند.

به دنبال درخواست خانواده زن جوان، بازپرس موسی رضازاده دستور هماهنگی‌های لازم با پلیس بین‌الملل و انتقال جسد زن جوان و سه فرزندش را به ایران و مشخص شدن سرنوشت داماد ناپدید شده صادر کرد.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا