حوادث

وزش باد شدید در پایتخت/مردم از تردد در فضای باز خودداری کنند

رکنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وزش باد شدید در عصر جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ در پایتخت خبر داد و به مردم توصیه کرد از تردد در فضای باز خودداری کنند.

به گزارش رکنا: سید جلال ملکی جمعه شب گفت: طبق پیش بینی ها از دقایقی قبل شاهد باد شدید در مناطق مختلف به ویژه مناطق کوهستانی و شمالی پایتخت هستیم که از مردم می خواهیم در این ساعات از تردد غیر ضرور در فضای باز خودداری کنند.

وی با بیان اینکه تیم های آتش نشانی همچون سایر ایام در آماده باش کامل بسر می برند گفت: در وزش باد روز گذشته (پنجشنبه) پایتخت نیز ۱۴۰ مورد حادثه بدلیل وزش باد شدید به سامانه اطلاع رسانی آتش نشانی گزارش شد که بیشتر این حوادث شامل شکستن و سقوط درختان بوده که البته مواردی از سقوط اجسام سنگین مانند سنگ نمای ساختمان و سقوط کابل برق را نیز داشتیم که البته مورد حادثه و مصدومیت نداشتیم.

ملکی ادامه داد: در بارش امشب نیز بطور قطع حوادثی به سازمان آتش نشانی شهر تهران و یا سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران اعلام می شود اما از شهروندان درخواست داریم از تردد غیر ضرور در فضای باز خودداری کنند و همچنین خودروهای خود را در مکان مطمئن و ایمن پارک کنند.

 

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا