حوادث

چایی های این فروشنده سوپرمارکت در ترمینال جنوب مسموم بود / مسافران نقره داغ می شدند

حوادث رکنا: سارق حرفه ای که از طریق بیهوش کردن لوازم مسافران را می دزدید دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در پی مراجعه احدی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم شخصی ایشان و بیهوش شدن پس از صرف چای، ماموران کلانتری 208 ترمینال جنوب تحقیقات را آغاز کردند.

وی افزود: طبق تحقیقات و بررسی ها، مشخص شد متهم 35 ساله که کارگر سوپر مارکتی در ترمینال جنوب بوده و مسافرانی که برای استراحت و صرف چای و آبمیوه به این فرد مراجعه می نمودند، پس از بیهوش کردن آن ها با ریختن دارو در نوشیدنی، لوازم قیمتی، تلفن همراه و وجه نقدآن ها را سرقت می نمود.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: ماموران کلانتری با اقدامات فنی پلیسی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام محترم قضایی، در یک عملیات منسجم پلیسی متهم در مخفیگاه خود غافلگیر و دستگیر شد و اموال به سرقت رفته از مالباختگان در مخفیگاه وی کشف گردید.

سرهنگ قاسم پور ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته، متهم به سرقت های انجام شده به صراحت اقرار کرده و سوژه های خود را از بین مسافرانی که به تنهایی سفر می نمودند و همراهی نداشتند انتخاب می نمود. همچنین دو نفر از شکات شناسایی شده و شناسایی شکات دیگر و کشف جرائم احتمالی وی در دستور کار پلیس قرارگرفت.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی، پس از تشکیل پرونده به دادسرا منتقل شد.

سرهنگ قاسم پور به شهروندان به ویژه مسافران توصیه نمود: از فروشگاه های معتبر و دارای جواز کسب خرید نمایند و از گرفتن نوشیدنی و یا خوراکی از افراد غریبه خودداری نموده و از پلمب بودن محصول خریداری شده، اطمینان حاصل نمایند.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا