حوادث

کاهش تصادفات برنامه اصلی پلیس راهور

هادیانفر مطرح کرد؛

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ۶۲ میلیون خدمت به شهروندان ارائه داده‌ایم که بحث تصادفات و پیشگیری و کاهش آن جز برنامه‌های اصلی و جدی پلیس راهور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور که پیش از این ۴ سال جانشین این پلیس بود، امروز رئیس پلیس راهور تهران بزرگ شد و به جای سردار محمد حسین حمیدی نشست.

وی که سال‌ها با عناوین مختلف در حوزه مدیریت ترافیک شهر تهران فعالیت داشته و مدیریت ترافیک را با ریاست بر مناطق مختلف، سرکلانتری ها، معاون هماهنگ کننده تجربه کرده است حالا بر کرسی ریاست پلیس راهور تهران بزرگ می‌نشیند.

در مراسم تودیع معارفه‌ای که با حضور فرمانده انتظامی تهران بزرگ، مسئولینی از استانداری، فرمانداری، شورای شهر، شهرداری تهران و سپاه پاسداران، در ستاد پلیس راهور تهران بزرگ انجام شد، از زحمات چندین ساله سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس پیشین راهور تهران بزرگ، قدردانی شد.

در این مراسم، سردار محمدیان نقش پلیس راهور تهران بزرگ در مأموریت‌های سنگین انجام شده را بسیار مهم و تأثیرگذار دانست و به فداکاری‌های تیم‌های راهور اشاره کرد و برای جناب سرهنگ موسوی پور آرزوی موفقیت در کسوت جدید داشت.

همچنین سردار هادیان فر هم که در این مراسم شرکت کرده بود ضمن اشاره به سخنان معظم له درباره کاهش تصادفات و دغدغه ایشان در این حوزه گفت: بحث شد آمدی و روان سازی ترافیک همیشه و همه جا در دستور کار پلیس قرار دارد و این چرخه در حال انجام است و گذشته از خدماتی مانند مانند صدور گواهینامه و … داریم، ۶۲ میلیون خدمت به شهروندان ارائه داده‌ایم که بحث تصادفات و پیشگیری و کاهش آن جز برنامه‌های اصلی و جدی پلیس راهور است.

قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران نیز به نمایندگی از استاندار تهران از زحمات کارکنان راهور که تلاش‌های بسیاری را در حوزه روان سازی ترافیک انجام می‌دهند که با عشق به هموطنان و همکاران خود قدم‌های بسیاری را برداشته‌اند قدردانی کرد.

همچنین در این مراسم سردار هادیان فر رئیس پلیس راهور فراجا، سردار حسینی جانشین راهور فراجا، سردار مؤمنی رئیس پلیس راه راهور فراجا، سردار رمضانی معاون اجرایی راهور فراجا، سردار مصدق جانشین فاتب و برخی از رؤسا و مدیران پیشین پلیس راهور تهران بزرگ نیز حضور داشتند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا