حوادث

کلاهبرداری اینترنتی با ارسال رسیدهای واریزی

سرهنگ قاسم پور خبر داد؛

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از دستگیری کلاهبردار اینترنتی که با ارائه و ارسال رسیدهای واریزی اقدام به کلاهبرداری و خرید اجناس می‌کرد، خبر داد و گفت: تا کنون ۵ مال باخته شناسایی شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی قاسم پور اظهار داشت: در پی اعلام چندین شکایت مشابه مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی به صورتی که متهم با ارائه و ارسال رسیدهای تقلبی اقدام به خرید اجناس و کلاهبرداری می‌کند رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم را تیمی از مأموران کلانتری ۱۲۷ نارمک بر عهده گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت متهم را شناسایی کردند افزود: روز گذشته در پی اعلام یکی از مال باختگان مبنی بر حضور متهم در محله حکیمیه تهران مأموران سریعاً در محل حاضر و متهم را در حال معامله و ارتکاب جرم به همان روش دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه در کلانتری به بزه انتسابی و کلاهبرداری به روش ارائه رسید تقلبی و خرید اجناس و ۱۰ فقره سرقت مشابه معترف شد که مال باختگان شناسایی و کارشناسان ارزش کلاهبرداری را ۲ میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ قاسم پور با اشاره به اینکه متهم دارای سابقه در این مورد بوده و پرونده آگاهی دارد در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا