حوادث

۱۰ قاچاقچی چوب تاغ در استان سمنان دستگیر شدند

رییس پلیس پیشگیری استان سمنان:

سمنان_ رییس پلیس پیشگیری استان سمنان ضمن بیان اینکه با قاچاقچیان چوب در استان به طور جد برخورد می‌شود، گفت: در این راستا ۱۰ نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن رستمیان شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه اردیبهشت ماه سال جاری ۱۰ نفر پیرامون قاچاق چوب تاغ در استان دستگیر شدند، ابراز کرد: هدف از این اقدام توجه بیشتر به حفظ منابع ملی است.

وی ضمن بیان اینکه با قاچاقچیان چوب به طور جد در استان برخورد می‌شود، افزود: افرادی که منابع طبیعی را تاراج می‌برند جایی در استان نخواهند داشت.

رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان ضمن بیان اینکه طی مدت مذکور ۱۰ هزار و ۲۳۲ کیلوگرم چوب تاغ در استان کشف شدند، ابراز کرد: این میزان اردیبهشت ماه توسط مأموران کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی مورد شناسایی قرار گرفتند.

رستمیان در ادامه تصریح کرد: بیشتر این محموله‌ها از خودروهای عبوری کشف شدند به این معنا که محورهای مواصلاتی تحت رصد و پایش قرار دارند.

وی افزود: از شهروندان در خواست داریم به محض مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات آن بلافاصله مراتب را گزارش دهند تا موضوع رسیدگی شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا