حوادث

۴۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف توقیف ساعتی شدند

سرهنگ شریفی خبر داد

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: علت توقیف ساعتی در کنار بزرگراه‌ها بدلیل همزمان انجام دادن دو تخلف از سوی رانندگان پر خطر مانند تخلف سرعت و سبقت غیر مجاز است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص توقیف خودورهای متخلف در حاشیه بزرگراه‌ها توضیح داد و افزود: در توقیفات ساعتی دو نوع است که یا خودرو به پارکینگ منتقل می‌شوند و یا اینکه، خودروی متخلف در حاشیه بزرگراه‌ها که طرح ابتکاری پلیس راهور تهران بزرگ نیز می‌باشد متوقف می‌شود.

وی افزود: علت توقیف ساعتی در کنار بزرگراه‌ها به دلیل همزمان انجام دادن دو تخلف از سوی رانندگان پر خطر می‌باشد که می‌توان به تخلف سرعت و سبقت غیر مجاز اشاره داشت.

سرهنگ شریفی در ادامه گفت: در ۴ ماهه اخیر بیش از ۴۳۰۰ دستگاه خودرو به دلیل انجام تخلفات حادثه ساز در حاشیه بزرگراه‌ها توقیف ساعتی شده‌اند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: رانندگان دقت داشته باشند عجله‌ای که برای زودتر رسیدن به مقصد از تخلفات سرعت و سبقت استفاده می‌کنند، با توقف از سوی همکاران بنده مواجه خواهند شد و آن زمانی که می‌خواستند سریع‌تر به مقصد برسند را در کنار بزرگراه سپری خواهند کرد و دو، سه ساعت در کنار بزرگراه متوقف خواهند شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا