حوادث

۵ مصدوم در پی تصادف خودرو ‌های سنگین

رکنا : با توجه به اینکه ۶۰ درصد از کل تصادفات در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها اتفاق می‌افتد بر لزوم توجه و تمرکز بیشتر رانندگان در هنگام نزدیک شدن به شهرها تأکید کرد.

به گزارش رکنا ؛ مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: تصادف زنجیره‌ای چهار دستگاه خودرو سنگین در بزرگراه سبزوار-نیشابور ۵ مصدوم بر جای گذاشت.

سید حمید حسینی  در خصوص این حادثه گفت : در پی اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور مبنی بر وقوع تصادف دو دستگاه تریلی و دو دستگاه کامیون در مسیر بزرگراه سبزوار-نیشابور بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آمبولانس‌ها از پایگاه حسن‌آباد، فدیشه و ۹ شهری به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های اولیه و انجام تریاژ، مصدومین این حادثه ۵ نفر اعلام می‌شوند.

مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور بیان کرد: تمام مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی توسط آمبولانس‌های اورژانس نیشابور حین دریافت خدمات درمانی لازم و تحت مراقبت و پایش برای ادامه روند درمان به بیمارستان حکیم منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به بارندگی‌ها و لغزنده بودن مسیرها لازم است رانندگان به نکات ایمنی لازم توجه ویژه داشته باشند، افزود: با توجه به اینکه ۶۰ درصد از کل تصادفات در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها اتفاق می‌افتد بر لزوم توجه و تمرکز بیشتر رانندگان در هنگام نزدیک شدن به شهرها تأکید کرد.

حسینی در پایان از رانندگان خواست ضمن رانندگی با سرعت مطمئنه، از سبقت‌های غیرمجاز جداً بپرهیزند.

 

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا