حوادث

۶۸ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع در پاکدشت کشف شد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

پاکدشت- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۶۸ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع در کارگاهی در پاکدشت خبر داد و گفت: ارزش این مشتقات نفتی ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار دلاور القاصی مهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه افرادی در حوزه حمل و نگهداری سوخت خارج از شبکه توزیع قانونی مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد، متهمان یک کارگاه تغلیظ انواع مشتقات نفتی خارج از شبکه در یکی از شهرک‌های صنعتی پاکدشت راه انداز ی کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و اقدام به موقع مأموران در بازرسی از این سوله ۶۸ هزار لیتر انواع مشتقات نفتی خارج از شبکه توزیع که برای تولید تینر استفاده می‌شد کشف و ضبط و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

القاصی مهر افزود: در تحقیقات صورت گرفته مالکین شناسایی و طی بررسی اسناد ارائه شده مغایرت کالاها احراز شد، که کارشناسان ارزش مشتقات نفتی کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

رئیس پلیس شرق استان تهران اضافه کرد: قاچاقچیان حرفه‌ای سوخت با این شیوه و شگرد سوخت قاچاق را تغلیظ و تبدیل به تینر می‌کنند.

وی در پایان با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا