حوادث

5 کشته زخمی در 2 تصادف هولناک پایتخت

حوادث رکنا:معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از دو حادثه خبر داد و گفت: این دو حادثه رانندگی یک فوتی و چهار مصدوم در پی داشت. معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از دو حادثه خبر داد و گفت: این دو حادثه رانندگی یک فوتی و چهار مصدوم در پی داشت.

به گزارش رکنا،سرهنگ “فیروز کشیر ” در خصوص این دو حادثه گفت : در ساعت 20:20 دوشنبه شب در محدوده بزرگراه آزادگان به جنوب زیر پل حکیم ، یکدستگاه سواری پژو 405 پس از برخورد با گاردریل در مسیر مخالف (جنوب به شمال) واژگون شده که در اثر این حادثه شدید ، راننده پژو در دم فوت می نماید، کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل تصادف نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند .  

( تصادف جرحی 4 نفر مجروح)

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود : همچنین در ساعت 14:10 ظهر دیروز در مسیر بلوار سعادت آباد خیابان سپیدار تقاطع صدف (منطقه 2) یکدستگاه سواری کوئیک بعلت عدم رعایت حق تقدم با سواری تیوولی برخورد کرده که 2 نفر سرنشین عقب سواری تیوولی و راننده و سرنشین سواری کوئیک دچار مصدومیت میشوند .

وی از رانندگان خواست در حین رانندگی حواس و تمرکز خود را فقط به رانندگی اختصاص داده ونگاه خود را از راه وآیینه ها برنداشته و ضمن رعایت قوانین و مقررات و رعایت حق  تقدم عبور ، هوشمندانه و با تمرکز بالا رانندگی کرده تا شاهد اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا