حوادث

6 مخل نظم و امنیت خیابان های آستارا دستگیر شدند

حوادث رکنا: مخلان نظم و امنیت در خبایان‌های شهرستان آستارا دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، عبدالعلی شعبانی فرمانده ‌انتظامی شهرستان آستار ‌اظهار کرد: به دنبال وصول گزارش‌های متعدد مبنی‌بر درگیری تعدادی از افراد فرصت‌طلب در سطح شهرستان آستارا، با کمک نیروهای عملیاتی و اطلاعاتی توانستیم در مدت زمان چهار ساعت 6 نفر از اراذل و اوباش این شهرستان را دستگیر کنیم.

فرمانده ‌انتظامی شهرستان آستارا وی با بیان اینکه این تعداد اراذل و اوباش طی روزهای اخیر به بهانه‌های مختلف در خیابان‌های این شهرستان با شهروندان درگیر شده و نظم و امنیت شهرستان را به‌هم می‌زدند، تصریح کرد: افراد فوق پس از دستگیری توسط نیروهای پلیس جهت برخورد قاطی تحویل مقامات قضایی شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه از شهروندان عزیز این انتظار را داریم هرگونه اخبار مبنی‌بر تحرکات افراد فرصت‌طلب و مخلل نظم و امنیت شهرستان را بلافاصله به پلیس اطلاع دهند، بیان کرد: فراجای جمهوری اسلامی ایران با آشوبگران و افرادی که با کوچک‌ترین فرصت نظم و امنیت شهرستان را به‌هم می‌زند برخورد قاطع خواهد داشت.

افراد فرصت‌طلب و سودجو با حمله به مغازه‌ها و ناامن جلوه دادن خیابان‌های شهرستان آستارا طی روزهای اخیر نظم و امنیت این شهرستان مرزی و گردشگرپذیر را به هم ریخته بودند که با هوشیاری و عملیات به‌موقع نیروهای پلیس، افراد فوق دستگیر و امنیت به شهرستان برگشت.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا