حوادث

فیلم وحشتناک سرقت مسلحانه باند پژو پرشیایی ها از خانه مرد تهرانی ! / دزدان سریالی این بار با شلیک خونین برگشتند !

حوادث رکنا: سارقان سریالی دزدان خانه ها که مسلحانه پای به خانه تهرانی ها و کرجی ها می گذاشتند دوباره دست به کار شده و برای سرقت از یک خانه زوج سرایدار را گروگان گرفتند.

به گزارش اختصاصی رکنا، آخرین روز خرداد ماه امسال بود که خانواده ای در شمال تهران در حال استراحت بودند و همه چیز عادی به نظر می رسید و سرایدار ساختمان و همسرش نیز در اتاق سرایداری بودند که ناگهان مردان مسلح وارد اتاق سرایداری در ساختمان شمال تهران شدند.

سرایدار جوان و همسرش شوکه شده بودند و مردان مسلح که 4 مرد با کلاه و ماسک بودند زوج جوان را گروگان گرفتند و در حالیکه اسلحه به دست بودند آنها را به پشت در خانه یکی از اهالی ساختمان کشاندند.

<a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%b3%d8%b1%d9%82%d8%aa-%d9%85%d8%b3%d9%84%d8%ad%d8%a7%d9%86%d9%87'></div>سرقت مسلحانه</a> از منزل در <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86'>تهران</a>

زنگ خانه به صدا در آمد و صاحبخانه با تصور اینکه سرایدار ساختمان است در را به رویش باز کرد و در این لحظه 4 مرد مسلح با تهدید وارد خانه شدند و زوج سرایدار را نیز همراه خود به داخل خانه کشاندند.

سارقان مسلح در حالیکه دوربین های مداربسته صحنه سرقت آنها را لحظه به لحظه ضبط می کرد به دنبال طلا و پول داخل خانه بودند و صاحبخانه نیز به دنبال فرصتی بود که دزدان را غافلگیر کند.

لحظات گذشت تا اینکه مرد صاحبخانه در یک لحظه شمشیر دکوری روی دیوار را برداشت و به سمت دزدان که تصمیم داشتند گاوصندوق داخل خانه را سرقت کنند حمله کرد.

دزدان مسلح از این صحنه شوکه شدند و برای اینکه نقشه شان را به اجرا بگذارند شروع به شلیک هوایی کردند اما مرد صاحبخانه به همراه مرد سرایدار و یک مرد دیگر که در خانه میهمان بود به سمت دزدان حمله کردند و سارقان شروع به تیراندازی کردند که در این صحنه 2 سارق مجروح شدند اما راهی جز فرار پیش روی خود ندیدند و در صحنه فرار اقدام به شلیک به سمت پای مرد صاحبخانه کرده و توانستند از این درگیری پا به فرار بگذارند.

سریالی بودن سرقت های مسلحانه

از اوایل اردیبهشت امسال بود که چند فیلم از صحنه سرقت های مسلحانه دزدان که با خودروی پرشیا به صحنه های سرقت می رفتند در فضای مجازی منتشر شد و مشخص شد دزدان به صورت اتفاقی خانه ها را انتخاب کرده و با در دست داشتن اسلحه و تهدید اهالی داخل خانه دست به سرقت طلا و پول از خانه ها می زنند.

تجسس های پلیسی آغاز شد و این در حالی بود که دزدان به سرقت های خود ادامه می دادند تا جاییکه احساس کردند پلیس تهران در یک قدمی آنها قرار گرفته و در این مرحله محل سرقت های خود را که در پایتخت بود تغییر داده و به استان البرز رفتند ودر آنجا نیز به سرقت های مسلحانه خود ادامه دادند تا جاییکه تصمیم به پایان دادن موقت سرقت های خود دادند.

تحقیقات برای دستگیری دزدان ادامه داشت و دزدان نزدیک به 2 هفته به خود استراحت دادند تا اینکه دوباره در شامگاه آخرین روز خرداد ماه دست به سرقت مسلحانه اما این بار نافرجام زدند.

سرنخ دزدان

این سارقان مسلح با خودروی ال نود و پرشیا در صحنه های سرقت دیده شده اند و با کلاه و پوشاندن صورتشان با زنگ زدن در خانه ها و استفاده از غفلت اهالی داخل خانه با در دست داشتن اسلحه وارد خانه ها شده و دست به سرقت مسلحانه زده اند.

این دزدان تاکنون 10 خانه را در تهران هدف سرقت های خود قرار داده اند و پلیس در تلاش برای دستگیری این دزدان است.

پلیس در هشدارهای خود از مردم خواسته که در خانه را برای افراد ناشناس باز نکنند و در زمان بازکردن در خانه حتما از چشمی در مشاهده کنند که چه کسی پشت در خانه است تا در دام این دزدان مسلح گرفتار نشوند.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا