حوادث

نامه جالب یک دزد / به نام خدا، سلام داداش خوبی …. + عکس نامه عجیب

حوادث رکنا: یک سارق در اراک با نوشتن نامه به مالباخته ابراز پشیمیانی کرد.

فردی  بعد از سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از محله‌های شهر اراک، با نوشتن نامه به مالک این وسیله، از اقدام خود ابراز پشیمانی کرد و مکان موتورسیکلت رها شده را به صاحبش اعلام کرد.

سا 1400 گزارشی از سرقت یک دستگاه موتورسیکلت، از داخل حیاط یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های شهرستان اراک، به پلیس اعلام شد.

دزد پشیمان و نامه عجیب به مالباخته در اراک

بعد از گذشت سه روز، مالک موتورسیکلت با مراجعه به یگان انتظامی اعلام کرد که فردی ناشناس، نامه‌ای با متن جالب را به داخل منزلشان انداخته است.

او اضافه کرد: سارق ضمن ابراز پشیمانی از این عمل خود، اعلام کرده بود که موتورسیکلت را در مکانی رها کرده است که با پیگیری انجام شده موتورسیکلت در آدرس اعلام شده کشف و به مالکش تحویل داده شد.

 متن نامه دزد پشیمان به شرح زیر است:

به نام خدا

سلام داداش خوبی، من شما را نمی‌شناسم جناب زیان دیده، درب خانه باز بود و من را توهم گرفت و مرتکب خلاف شدم و موتور شما را به سرقت بردم و الان نمی‌دانم.

نفست حق است، سه روز است که دچار عذاب وجدان شدم و نمی‌دانم چگونه برگردانم تا این راه به نظرم رسید.

من دزد نیستم و یک لحظه توهم مرا گرفت و امیدوارم که من را ببخشی.

من کاری نمی‌توانم برای شما انجام دهم جز دعا و امیدوارم من را ببخشین. سه روز شما را خراب کردم که با هیچ قیمتی نمی‌شود جبران کرد.

ولی یه چیز با خدا سر و سری داری که اینگونه من را دچار عذاب وجدان کرد. آقای زیان دیده موتور شما سر خیابان حاج باشی پارکینگ ارشاد زیر آن درخت آخر پارکینگِ و در ضمن سوئیچ را عوض کردم سوئیچش روی باطری است. بازهم معذرت می‌خوام، قبض پارکینگ را هم دادم کلانتری نفهمه داداش فقط بیچاره میشم.

با تشکر دزد نامهربان

نامه جالب یک دزد  / به نام خدا، سلام داداش خوبی …. + عکس نامه  عجیب

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا