حوادث

دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار در تبریز

رکنا : معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری ۷نفراز اراذل و اوباش که در منطقه رواسان تبریز با اقدامات هنجارشکنانه به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده بودند خبر داد.

به گزارش رکنا،سرهنگ شعفی در تشریح این خبر اعلام کرد:در پی کسب خبری مبنی براینکه تعداد اراذل و اوباش در منطقه رواسان با استفاده از قمه و قداره و اقدامات هنجارشکنانه باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده و به تعدادی از خودروهای  شهروندان خسارت وارد کرده‌اند، بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود :ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و در عملیات غافلگیرانه تعداد ۷نفر از این افراد را دستگیر و شناسایی و دستگیری سایر همدستان این متهمان را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگی شعفی در پایان با تاکید براینکه آرامش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند با هیبت پوشالی امنیت عمومی مردم را به مخاطره بیاندازند با برخورد شدید پلیس مواجه خواهند شد،از شهروندانی که توسط این افراد موجب خسارت شده اند  خواست تا در صورت شکایت و مطالبه خسارت از افراد دستگیر شده به پلیس امنیت عمومی استان مراجعه کنند.

 

منبع رکنا
آگهی
حوادث

دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار در تبریز

رکنا : فرمانده انتظامی استان از دستگیری 4 نفر از اراذل و اوباش سطح ویژه و سابقه دار در شهر تبریز،خبر داد.

به گزارش رکنا،سردار “علی محمدی “در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح های مبارزه و مقابله با اراذل و اوباش ، ماموران امنیت عمومی استان ازحضور و فعالیت مجرمانه اراذل و اوباش در سطح شهرستان تبریز که با تشکیل تیم های چند نفره اقدام به شرب خمر،زورگیری، اخاذی،شرارت،سرقت به عنف، ایجاد رعب و وحشت با سلاح گرم در خیابان های تبریز می کردند مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی،محل شرارت این اراذل و اوباش شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی بصورت شبانه در یک عملیات موفق و غافلگیرانه تعداد 4 نفر اراذل و اوباش سطح ویژه و سابقه دار که دارای چندین فقره سابقه کیفری دارند را دستگیر و از آنان چندین قبضه قمه و سلاح سرد و گرم کشف کردند.

فرمانده  انتظامی استان ادامه داد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند و قطع و یقین مراجع محترم قضایی نیز برخورد قاطع و اشد مجازات بازدارنده را با این هنجارشکنان خواهند داشت.

سردار محمدی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم و زحمات همکاران و حمایت های دستگاه قضایی از ماموریت های پلیس، گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

 

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا