حوادث

بازداشت دزد کاتالیزور خودروهای محله شهرزیبا + جزییات

حوادث رکنا: سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق کاتالیزور و قطعات خودرو خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدافشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در پی اعلام چند فقره سرقت کاتالیزور و قطعات خودرو در محدوده شهرزیبا، تیم عملیات کلانتری 142 کن بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران با حضور در محل سرقت و بررسی دوربین های مداربسته، موفق به شناسایی مشخصات  سارق شدند. 

وی افزود: گشت انتظامی کلانتری  ادامه داشت  تا اینکه  روز گذشته  ماموران  حین گشت زنی در محدوده “مترو”  شهر زیبا به فردی با مشخصات ظاهری اعلام شده مطابقت داشت برخورد کردند که در حال بریدن کاتالیزور خودرو با استفاده از سنگ فرز شارژی بود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس بلافاصله اقدام به دستگیری متهم کردند و در بررسی های بیشتر از  خودروی متهم که در محل سرقت پارک بود دو عدد کاتالیزور و همین طور محتویات و ابزار خودروکشف شد.

سرهنگ افشار عنون کرد: متهم به 8 فقره سرقت مشابه و فروش قطعات سرقتی به یک مالخر اعتراف کرد و بدین ترتیب دستگیری مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودرو های خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل و دزدگیر مجهز کرده تا حد امکان خودروی خود را در پارکینگ پارک کرده و از پارک در معابر کم تردد خودداری شود.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا