حوادث

برخـورد میکـسر با یک ساخـتمان در خیابان سیمون بولیوار تهران + عکس

رکنا: برخورد یک دستگاه میکسر حامل بتن با ساختمان مسکونی و تیر چراغ برق در خیابان سیمون بولیوار تهران حادثه‌ساز شد.

به گزارش رکنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۰:۴۴ صبح پنجشنبه یک مورد حادثه برخورد یک دستگاه میکسر حامل بتن با یک ساختمان مسکونی به آدرس محله پونک خیابان سیمون بولیوار به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: یک دستگاه میکسر حامل بتن در مسیر حرکت خود به دلایل نامشخصی که احتمالاً نقص فنی بوده است و توسط پلیس راهور بررسی خواهد شد، منحرف شده و از پشت خودرو به یک ساختمان سه طبقه برخورد کرده بود.

 در مجاورت آن خانه نیز یک باب مغازه در همین ملک بود که مستقیم به آن برخورد نکرده بود اما به یک تیر چراغ برق خورده و باعث شکسته شدن تیر برق شده بود. یک دستگاه وانت نیز در اثر این حادثه دچار خسارت شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه راننده میکسر دچار شوک شده بود، تصریح کرد: بلافاصله آتش‌نشانان اهالی ساختمان را با احتیاط کامل از منزل خارج کرده و با حضور یک دستگاه جرثقیل سازمان آتش‌نشانی تیر چراغ از روی خودرو برداشته و به محل امن منتقل شد. بعد از آن دو دستگاه جرثقیل در محل حاضر شده و با برش دادن قسمت میکسر و جداکردن آن از قسمت جلو دستگاه آن را با احتیاط کامل به محل امن منتقل کردند.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا