حوادث

واژگونی خونین پراید در بزرگراه فداییان اسلام / 3 زن و مرد راهی بیمارستان شدند

حوادث رکنا: واژگونی خودروی سواری در بزرگراه فداییان اسلام، مصدومیت 3 شهروند را در پی داشت.

به گزارش رکنا، ساعت 21:43 شب گذشته در پی حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در بزرگراه فداییان اسلام شمال، نبش فرزانه شهروندان با سامانه 125 تماس گرفتند و وقوع این حادثه را اطلاع رسانی کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 13 را به محل حادثه اعزام کرد.

احمد یزدانی فرمانده آتش نشانان در این باره گفت: یک دستگاه خودروی سواری پراید به علت  نامعلوم از مسیر اصلی خود خارج و به حالت واژگون بر روی سقف قرار گرفته بود.

وی ادامه داد: سرنشینان خودرو که یک مرد 40 ساله و دو خانم 17 و30 ساله بودند از ناحیه سر، صورت و گردن دچار آسیب شده و پیش از رسیدن نیروهای عملیات توسط رانندگان خودروهای عبوری از داخل اتاقک خودرو خارج شده بودند.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان با چیدمان علائم راهنمایی و رانندگی در طول مسیر و قطع جریان برق و رفع نشت سوخت از خودرو، ایمن سازی های اولیه را انجام دادند.

وی افزود: نیروهای عملیات با همکاری عوامل راهنمایی و رانندگی، این وسیله نقلیه را به حالت اولیه باز گردانده و پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، خودرو را به حاشیه امن آزادراه انتقال داده و سپس سطح خیابان را از بقایای به جا مانده از این تصادف پاکسازی کردند.

گفتنی است: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در حال بررسی است.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا