حوادث

تشریح آخرین اقدامات تجسس برای یسنا + عکس دختر گمشده

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان کلاله در گلستان سه‌شنبه شب به آخرین اقدامات و جزییات در خصوص تجسس برای پیدا کردن «یسنا دیدار» دختر چهار ساله مفقود شده پرداخت.

به گزارش رکنا، سرهنگ سیدخلیل هاشمی با تاکید بر این که شهروندان باید از پیش‌داوری، اظهارنظر و قضاوت در خصوص این حادثه خودداری کنند، گفت: ممکن است هر گونه اظهارنظری پس از پیدا شدن ردی از این دختر بچه، مسایل اجتماعی دیگر را به وجود بیاورد.

وی بیان کرد: انتظار داریم مردم صبوری به خرج دهند و اخبار و جزییات را تا زمان خبر تکمیلی از طریق رسانه‌های رسمی و مقامات مسوول رصد و پیگیری کنند.

فرمانده انتظامی کلاله افزود: ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، خبر مفقود شدن «یسنا دیدار» در زمین‌های کشاورزی روستای یلی‌بدراق از توابع بخش پیشکمر شهرستان کلاله گزارش شد.

سرهنگ هاشمی گفت: با توجه به اهمیت موضوع عوامل گشت انتظامی و فرمانده انتظامی بخش پیشکمر به محل اعزام و صورت جلسه اولیه مبنی بر مفقودی این دختر چهار ساله را تنظیم کردند.

وی افزود: بلافاصله پلیس جنایی آگاهی وارد میدان شد و در کنار تیم‌های مردمی قرار گرفت و به همراه عوامل هلال احمر تا ساعت یک بامداد روز گذشته به جستجو پرداختند.

فرمانده انتظامی کلاله ادامه داد: صبح دیروز جلسه میدانی با حضور مدیران ارشد دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف در محل مفقود شدن یسنا، جلسه هماهنگی و تشریح وظایف برگزار و بلافاصله جستجو مجدد از سر گرفته شد.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا