حوادث

5 کشته و زخمی در تصادفات روز گذشته پایتخت

حوادث رکنا: سرهنگ فیروز کشیر در خصوص حوادث ترافیکی روی داده در شبانه روز گذشته گفت : در ساعت 23:20 روز گذشته در محدوده بزرگراه آزادگان به غرب لاین اصلی مقابل تره بار مرکزی یک دستگاه سواری متواری با عابر برخورد داشته که عابر مردبه علت شدت جراحات وارده در دم فوت می نماید .

به گزارش رکنا،

سرهنگ کشیر بیان داشت : درساعت 17:30 بعد از ظهر دیروز در مسیر بزرگراه کاظمی به شمال – شقایق با توجه به وزش باد شدید، یک عدد تابلو از پایه جاجدا شده و به سطح سواره رو سقوط می کند و باعث مسدودی کامل لاین کندرو و یک لاین تندرو می گردد که این حادثه باعث ایراد خسارت به تعدادی از خودروها می شود . به همین سبب شاهد حجم بار ترافیک در این محدوده بودیم که تیم های منطقه 19 پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله در محل حاضر شده و نسبت به جابجایی تابلو توسط جرثقیل و روان سازی ترافیک اقدام کردند .

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود : دقایقی بعد در محدوده بزرگراه آزادگان به غرب قبل از کاظمی لاین تندرو با توجه به وزش باد شدید، پایه تیر چراغ برق به صورت نیمه واژگون در می آید که بلافاصله تیم های پلیس بزرگراههای پلیس راهور تهران بزرگ بهمراه عوامل آتش نشانی در محل حضور می یابند . به همین علت شاهد بار ترافیک در این محدوده بودیم .

سرهنگ کشیر گفت : در ساعت 18:20 بعد از ظهر دیروز در محدوده بزرگراه چمران به شرق – یمن شاهد تصادف خسارتی بین یکدستگاه اتوبوس با سواری پراید بودیم که ترافیک بوجود آمده در این محل ، به همین خاطر بود .

وی ادامه داد : در ساعت 19:00 دیشب نیز در محور فدائیان اسلام به جنوب نبش خیابان زنگنه یکدستگاه سواری تیبا با عابر پیاده برخورد و پس از انحراف با موانع ثابت تصادف می کند که منجر به مصدومیت راننده و دو نفر سرنشین سواری تیبا و عابر پیاده می گردد ، با حضور تیم های منطقه 16 پلیس راهور تهران بزرگ علت حادثه بررسی مصدومین توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل گردیدند، 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت : همچنین در ساعت 04:50 صبح امروز در موقعیت خیابان بیستم ولنجک یکدستگاه سواری اپتیما بعلت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با 5 دستگاه خودروی سواری پارک شده برخورد که منجر به خسارت میگردد که تیم های منطقه 1 پلیس راهور تهران بزرگ در محل حاضر و نسبت به بررسی علت حادثه و ترسیم کروکی اقدام کردند .  

سرهنگ فیروز کشیر در خصوص مجازات فرار از صحنه حادثه ماده ۷۱۹ قانون مجازات اسلامی گفت : هر گاه مصدوم احتیاج به کمک فوری داشته و راننده با وجود امکان رساندن مصدوم به مراکز درمانی و یا استمداد از مأمورین انتظامی از این کار خودداری کند و یا به منظور فرار از تعقیب، محل حادثه را ترک و مصدوم را رها کند حسب مورد به بیش از دو سوم حداکثر مجازات مذکور در مواد ۷۱۴ و ۷۱۵ و ۷۱۶ این قانون محکوم خواهد شد و دادگاه نمی‌تواند در مورد این ماده تخفیف قائل شود. 

وی در پایان از رانندگان خواست در حین رانندگی تمام تمرکز خود را به رانندگی ایمن اختصاص داده و از انجام هرگونه اقدامی مانند خوردن و آشامیدن ، صحبت با تلفن همراه و استعمال دخانیات که حواس آنان را از راه ، خودروها و عابرین پرت می کند جدا خودداری نمایند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ در سطح معابر نباشیم .

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا