حوادث

سیلاب جان کودک ۶ ساله را در سرخس گرفت

حوادث رکنا: معاون هماهنگی عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری سرخس گفت: متأسفانه در سیلاب اخیر کودک شش ساله جان خود را از دست داد.

به گزارش رکنا، محمد رفیعی با بیان اینکه این کودک از اهالی یکی از روستاهای بخش مزداوند شهرستان سرخس بوده که بر اثر غرق شدن در سیل اخیر در این روستا جان خود را از دست داد، اظهار کرد: متأسفانه این کودک هنگام بازی کردن در کنار سیلاب به دلیل بی‌احتیاطی به درون سیلاب می‌افتد و جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: متأسفانه والدین هنگام بازی کردن کودک مراقبتی نداشته، در صورتی که چون سیلاب‌ها از کنار و یا داخل روستاها عبور می‌کند خانواده‌ها باید توجهی بیشتری نسبت به نگه‌داشتن فرزندانشان در نقطه امن داشته باشند.

معاون هماهنگی عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری سرخس با بیان اینکه بازی کردن کودکان کنار سیلاب و رفتن برای تماشا بدون خانواده این اتفاقات را رقم می‌زند، گفت: متأسفانه این کودک ۶ ساله اهل روستای صاحبداد بخش مزداوند بوده است.

وی با تأکید بر اینکه هنگام وقوع سیلاب خانواده‌ها به هیچ عنوان نباید اجازه نزدیک شدن کودکان به سیلاب را بدهند، گفت: سیل خطر جدی برای تماشاچیان سیل به خصوص کودکان و سالمندان است.

رفیعی از شهروندان خواست: هنگام وقوع سیلاب از تردد و استقرار در حاشیه رودخانه جداً خودداری کنند و تحت هیچ شرایطی به تماشای روان آب و سیلاب‌ها نروید.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا