حوادث

زورگیری های هولناک از راننده های کامیون پارک شده در جاده کرخه + فیلم صحبت های راننده کامیون

حوادث رکنا: فرماندهی انتظامی کرخه از دستگیری سارق حرفه ای که اقدام به زورگیری از راننده خودروهای سنگین در کنار جاده می کرد خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه در گفتگو باخبرنگار حوه انتظامی رکنا اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های به عنف از رانندگان خودروهای سنگین کنار جاده ای در استان خوزستان، موضوع به صورت ویژه توسط کارآگاهان پلیس کرخه با محوریت شخص فرمانده انتظامی پیگیری شد.

وی افزود: مأموران  پلیس کرخه با کار اطلاعاتی مستمر،۱ساعت پس از سرقت در حوزه استخفاظی شهرستان کرخه موفق به شناسایی و محل اختفای سارق سابقه دار شدند.

فرمانده انتظامی کرخه گفت: کارآگاهان پلیس در عملیات‌های غافلگیرانه و منسجم متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه متهم مدارک هویتی سرقتی، چند دستگاه گوشی موبایل مسروقه، تعدادی کیف و چند تیغه قمه، و چاقو کشف وضبط شد.

سرهنگ دارب نیا با اشاره به اینکه متهم از افراد سابقه‌دار، شرور و تحت تعقیب مراجع انتظامی و قضایی هست وبه تازگی از زندان آزاد گردیده تصریح کرد: سارق در تحقیقات پلیس به چند فقره سرقت اعتراف کرد و محل‌های سرقت بازسازی و به صورت مصور و نوشتاری مستندسازی شدند.

وی افزود: تعداد زیادی از مالباختگان علاوه بر شناسایی سارق، طلاجات، مدارک هویتی و گوشی موبایل مسروقه خود را شناسایی کردند و اموال مسروقه به آن‌ها پس داده شد.

در پایان امیدواریم دستگاه قضایی با مجرمین خطرناک اینچنینی که باعث به خطر افتادن جان شهروندان میشوند مقتدرانه و بدون گذشت برخور کند.

علی رنجکش

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا