حوادث

من عاشق برادرشوهرم شدم / برادرکشی زیر سایه خیانت عروس

حوادث رکنا: زن جوان و برادر شوهرش پس از قتل شوهرش در خانه جشن گرفتند.

به گزارش رکنا،سال 95 بود. 2 سال از ازدواجمان گذشته بود که وارد رابطه با برادرشوهرم شدم برای رسیدن به او نقشه قتل شوهرم را با برادر شوهرم طراحی و اجرایی کردیم.

ارتباط من با مجید از زمانی شروع شد که او نگاه خاصی به من داشت کم کم باهم بیشتر از قبل صمیمی شدیم تا جایی که شوهرم روزها وشبهایی که در محل کارش بود مجید به خانه مان می آمد و با هم رابطه داشتیم تنها سد راه عشق ورزی من به مجید، شوهرم بود من از همان اول به اجبار سرسفره عقد نشستم هیچ علاقه ای به او نداشتم تا اینکه با نگاه های عجیب مجید دلباخته او شدم او هم عاشق من شد من برای رسیدن به مجید باید شوهرم را از سر راه برمی داشتم اما  طلاق کار ساز این مشکل نبود برای همین سناریوی قتل شوهرم را با مجید طراحی کردم… 

سه بار با تهیه سم و ریختن آن به داخل غذایش هیچ اتفاقی نیفتاد و نقشه ما اجرایی نشد … برای همین با پراخت هزینه ای به برادرشوهرم از اوخواستم  چاقویی را بخرد تا او را بکشیم ….

 13 دی ماه هواسرد بود با نقشه ای از قبل تهیه شده از شوهرم خواستم برای هواخوری به پارک برویم او هم قبول کرد اونمیدانست که برادرش در کمین نشسته تا اورا برای همیشه از میان بردارد.

به پارک رسیدیم روی صندلی که از قبل قرار بود نقشه قتل اجرای شود نشستیم یک دقیقه نگذشته بود که مجید از پشت شمشاد ها درآمد وبا چاقوی تقریبا ۳۰سانتی ولی تیز ۱۸ضربه به سعید زد سعید که از دیدن چهره برادرش شوکه شده بود در حالیکه در خون غلتیده بود جان باخت.

اسفناک ترین قسمت ماجرا آنجاست که بردار  مقتول که با همسر برادرش  به خانه اشان رفته بود برای قتل برادرش جشن گرفته بودند.

فکر می کردند همه چیز پایان یافته و به عشق مانای خود دست یافتند، غافل ازاینکه کارآگاهان جنایی با تحقیقات گسترده به سرنخ های تازه ای دست یافتند .کاراگاهان جنایی از وقتی متوجه این پرونده شدند،  که 2 پسر بچه حدودا ۱۱ساله به کانکس پلیس مراجعه و اعلام کردند که جسد فردی جوان در حوالی پارکی  افتاده که بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری و تیم اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

 در مراجعه ماموران پلیس آگاهی و معاینات اولیه پزشکی قانونی از جسد متوفی مشخص شد فردی بنام سعید ۲۴ساله به دلیل اصابت چندین ضربه شدید چاقو فوت کرده که در همین خصوص همسر مقتول بنام ساناز ” ۲۱ساله در اظهارات خود گفت به همراه همسرم از منزل خارج و پس از خرید تنقلات قصد رفتن به پارک را داشتیم که ناگهان فردی بلند قد از پشت به همسرم حمله‌ور شده و با چاقو به گردن وی زد که من نیز از محل فرار کرده و به خانه مادرم رفتم. با بررسی مستندات به جای مانده از صحنه قتل و تحقیقات تخصصی از اطرافیان و اهالی محل، معلوم شد، شب حادثه فردی که ظاهرا مهمان مقتول بوده به همراه مقتول در محل مشاهده شده و این در حالی بود که همسر مقتول هیچگونه اظهاری در خصوص فرد یاد شده بیان نکرده بود، لذا همسر مقتول به عنوان مظنون اولیه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

با انتقال همسر مقتول به پلیس آگاهی و بازجویی‌های فنی کارآگاهان ویژه قتل، همسر مقتول لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: بیش از 3 سال است که تحت فشار فامیل با مقتول ازدواج کرده اما هیچگونه علاقه‌ای به او نداشتم و همین عامل باعث شد تا با “مجید” برادر شوهرم، رابطه پنهانی ایجاد کنم.

وی افزود: همسر مقتول در ادامه بازجویی‌های پلیس گفت که مدتی از این ارتباط مخفیانه ما گذشت تا اینکه به دلیل علاقه به مجید ، تصمیم گرفتیم همسرم را از سر راه برداریم و نقشه شوم قتلش را طرح ریزی کردیم.

 همسر مقتول با طرح نقشه پلید مبلغ یک میلیون ریال در اختیار برادر شوهرش قرار می دهد تا با خرید یک قبضه چاقو ، شب حادثه به بهانه رفتن به پارک مقتول را از داخل منزل بیرون کشانده و در یک موقعیت مناسب برادر مقتول نیز به آنان ملحق شده و مقتول را با ضربات چاقو از پای درآورده سپس همسر مقتول نیز به همراه قاتل از محل متواری می شوند. با پیگیری ها و اقدامات ویژه پلیسی قاتل دستگیر و در تحقیقات انجام شده از سوی پلیس اظهارات همسر مقتول را تایید کرد.

با اعترافات صریح متهمان، هر دوی آنها با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و با صدور قرار بازداشت روانه زندان شدند.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا