حوادث

گفتگو با مادر کودکان غرق شده در سیل مشهد / مرگ جگرگوشه هایم را داخل خانه دیدم + فیلم و عکس

حوادث رکنا: سیل مشهد مادر جوان را داغدار دو فرزند خردسال خود کرد.

به گزارش خبرنگار رکنا، مادر داغ دیده که در سیل مشهد 2 کودک خردسال خود را به سن های یک سال و نیم و 3 سال از دست داد در تماس با رکنا درخواست داشت که صدای او را به گوش مدیران و مسئولان برسانیم.

او در گفت و گو با خبرنگار رکنا در جزئیات این سیل ویرانگر گفت: چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه بعد از غذا دادن به بچه هایم بارش باران به تگرگ های بزرگ تبدیل شده بود و فرزندانم که صدای برخورد تگرگ با زمین برایشان جالب بود از پشت شیشه مشغول تماشا بودند. با توجه به شدید شدن تگرگ من برای بستن به سمت پنجره رفتم که ناگهان تمام شیشه های به علت برخورد تگرگ شکستند و آب شدیدی به درون خانه راه یافت.

من که ترسیده بودم بچه ها را برداشتم و بالای کابینت آشپزخانه رفتم و به همسرم زنگ زدم و درخواست کمک کردم. آب شدید که همچنان به درون خانه راه داشت و سطح آب آنقدر بالا آمد که تا گردن داخل آب بودم و فرزندانم را بالای شونه هایم گذاشتم اما فایده ای نداشت و بچه هایم غرق شدند و به علت آب سرد که برای بارش تگرگ بود یخ زدند و جسم های یخ زده فرزندانم را مردم بیرون کشیدند. خودم که از شدت سردی آب بیهوش شده بودم با تلاش بسیار زیاد مردم از یک پنجره کوچک بیرون کشیده شدم و بعد از به هوش آمدن متوجه شدم که فرزندانم درون خانه گیر افتادند.

او در پاسخ به سوال که آیا نیروهای هلال احمر و دولتی مکانی را برای اسکان به آنها داده اند یا خیر گفت: ما دیروز فرزندانم را به خاک سپردیم و تازه داریم به خانه خود بازگردیم و اطلاعی از این موضوع که مکانی برای اسکان به ما متعلق میگیرد یا نگیرد ندارم. ما حتی برای نجات فرزندانم که به آتش نشانی و اورژانس زنگ می زدیم نیرویی برای ما اعزام نشد.

گفتگو با مادر کودکان غرق شده در سیل مشهد / مرگ جگرگوشه هایم را داخل خانه دیدم + فیلم و عکس

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا