حوادث

آتش سوزی بزرگ در شرکت خودرو سازی / هشت نفر در آتش سوختند

رکنا: سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از آتش سوزی در یک شرکت خودروسازی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین با هشت مصدوم خبر داد.

به گزارش رکنا:ناصر صبوری غیاثوند روز شنبه در گفت و گو یی اظهار کرد: ساعت ۱۲ و ۳۸ دقیقه امروز گزارشی مبنی بر آتش سوزی در شرکت خودروسازی مایان در کیلومتر ۳۰ اتوبان قزوین – کرج به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر قزوین گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه محمدیه و تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر در قالب ۲ تیم به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند ادامه داد: با رسیدن امدادگران مشخص شد که یکی از سوله های کاملا دچار آتش شده و نیروهای هلال احمر و آتش‌نشانی قزوین، کاسپین، محمدیه و شرکت‌های اطراف در حال خاموش کردن آتش هستند.

صبوری غیاثوند گفت: لاستیک، تجهیزات تولیدی، قطعات خودرو و سوخت گازوییل از جمله موارد آتش سوزی بود که در لحظات نخستین مشاهده شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان اینکه این حادثه هشت مصدوم برجای گذاشته است، یادآور شد: به دلیل کاهش اکسیژن و استنشاق دود حاصل از آتش سوزی، نجاتگران هفت مصدوم را در محل با اکسیژن تراپی درمان کرده و یک مصدوم را نیز به بیمارستان منتقل کردند.

به گفته وی؛ دلیل آتش سوزی از سوی عوامل آتش نشانی در دست بررسی است.

 

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا