حوادث

بازگشت معجزه آسا به زندگی بعد از 80 روز کما / اگر مرده بودم نمی توانستم قاتلم را معرفی کنم!

حوادث رکنا: پسر جوان که پس از ۸۰ روز کما ،معجزه آسا به زندگی برگشته در دادگاه کیفری استان تهران علیه دوستش شکایت کرد و مدعی شد وی عمدی او را با موتور زیر گرفته و تا یک قدمی پرتگاه مرگ کشانده است.

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از 2 سال قبل با شکایت پسر جوانی به نام شهرام آغاز شد .وی که به پلیس قرچک ورامین رفته بود از دوستش مسعود شکایت کرد و مدعی شد وی او را عمدی با موتور زیر گرفته و قصد جان وی را داشته است .

پسرجوان گفت نزدیک به 3ماه در بیمارستان بستری بوده و حالا بعد از ترخیص از بیمارستان از دوستش شکایت دارد.

با این شکایت مسعود ردیابی و بازداشت شد اما زیر گرفتن عمدی دوستش را گردن نگرفت .

در حالیکه شهرام مدارک پزشکی اش را به دادگاه ارائه داده بود برای مسعود26ساله کیفرخواست صادر و وی  در شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد .

در آن جلسه شهرام به تشریح ماجرا پرداخت و برای دوستش اشد مجازات خواست.

وی گفت: مدتی قبل مسعود با دوستانم به خاطر نگاه چپ درگیر شده بودند.درگیری آنها ادامه داشت و به خاطر همین کینه  مسعود آن روز با موتور مرا  عمدی زیر گرفت. من 80 روز در کما بودم و معجزه آسا به زندگی برگشتم .خانواده ام امیدی به زندگی ام نداشتند و حقیقت را نمی دانستند. من تحت چندین عمل جراحی قرار گرفتم و در پایم پلاتین قرار دارد.همه جای بدنم بخیه خورده و دیگر زندگی عادی ندارم.این ماجرا در زندگی ام تاثیر گذاشته و  حتی دیگر قادر به کار کردن نیستم. من بعد از ترخیص از بیمارستان علیه مسعود شکایت کردم و او بازداشت شد. به همین خاطر دیه می‌خواهم  و رضایت نمی دهم.

ادعای عجیب

وقتی متهم روبه روی قضات ایستاد اتهامش را نپذیرفت و ادعای عجیبی را مطرح کرد.

 وی گفت: من در قرچک ورامین مغازه دار هستم .۲ سال قبل بالاتر از مغازه من مقابل یک کافه شهرام و دوستانش دعوا راه انداختند. آنها به سمت افرادی که با آنها درگیر بودند نارنجک پرتاب کردند.من بلافاصله از صدای مهیبی که در محل پیچیده شده بود خودم را مقابل در مغازه ام رساندم و فهمیدم شهرام زخمی و به بیمارستان منتقل شده است .او ۸۰ روز بعد وقتی که از کما بیرون آمد واز بیمارستان ترخیص شد ، برای اینکه بتواند هزینه‌های درمانی‌اش را تامین کند می‌خواست از یک نفر شکایت کند و از او دیه بگیرد. به همین خاطر به دروغ مرا به عنوان متهم معرفی کرد.باور کنید من در این ماجرا هیچ دستی نداشتم و بی‌گناه بازداشت شده ام. من درگیری با شاکی این پرونده نداشتم و او را با موتور زیر نگرفته ام.او دروغ می گوید.

با پایان دفاعیات متهم، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا