حوادث

نداشتن گواهینامه رانندگی، جان یک عابر را در گیلان گرفت

حوادث رکنا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی گیلان از تصادف دلخراش سواری پراید با عابر پیاده خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ امیر طالبی روز سه شنبه اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در بلوار امام خمینی(ره) رشت، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد راننده سواری پراید که خانمی ۱۷ ساله و فاقد گواهینامه بوده به علت عدم توجه به جلو و جوانب با عابر پیاده تصادف کرده است، گفت: در این حادثه شدید متاسفانه عابرپیاده که خانمی حدود ۷۵ ساله بود، پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان بیان کرد: کارشناسان پلیس علت تصادف را بی احتیاطی و عدم توجه به جلو و نقض ماده ۱۸۰ آئین نامه راهنمایی و رانندگی از سوی راننده سواری سایپا ۱۱۱ تشخیص دادند.

وی در پایان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی عدم توجه به جلو در رانندگی را عامل اصلی تصادفات اعلام کرد و از خانواده‌ها خواستار در اختیار قرار دادن وسایل نقلیه به فرزندان خود که گواهینامه رانندگی ندارند، خودداری کنند.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا