حوادث

بازداشت دزد حرفه ای در تعقیب و گریز پلیسی در شرق تهران

حوادث رکنا: سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار محتویات خودرو خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: گشت انتظامی کلانتری 121 سلیمانیه در حین گشت زنی در خیابان “پاسدار گمنام” یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش که راکب آن در حال سرقت محتویات خودروی پارک شده در کنار خیابان بود را مشاهده کردند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران پلیس بلافاصله اقدام به دستگیری متهم کردند که متهم با مشاهده ماموران سریعا متواری شد و طی یک تعقیب و گریز کوتاه و با ایجاد طرح مهار موفق به دستگیری متهم شدند. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: از متهم کامپیوتر و باتری خودرو کشف شد که جهت تشکیل پرونده و کشف جرائم احتمالی دیگر به همراه متهم به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ بهرامی افزود: پس از انتقال به کلانتری و بررسی های بیشتر مشخص گردید متهم سابقه دار در زمینه سرقت محتویات خودرو میباشند و به 10 سرقت مشابه اعتراف کرد وهمچنین عنوان کرد اموال سرقتی را به مالخری به فروش می رساند که دستگیری مالخر در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودرو های خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل و دزدگیر مجهز کرده  و از قرار دادن اشیا قیمتی و مدارک داخل خودرو خودداری کنند.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا