حوادث

کلاهبرداری داورسرشناس از ستاره های فوتبال ایران و مربی های بزرک ! / کوپال ناظمی چه کرد ؟!

رکنا: یک مرد شیاد با نام کوپال ناظمی داور سرشناس لیگ برتری اقدام به کلاهبرداری میلیاردی از ستاره‌های فوتبال کرده است.

به گزارش رکنا، چندی قبل بود که انتشار یک کامنت از صفحه‌ای با نام کوپال ناظمی در اینستاگرام زیر پست خداحافظی یحیی گل محمدی از پرسپولیس بسیار حاشیه ساز شد و دردسرهایی را برای این داور سرشناس ایجاد کرد. همان زمان ناظمی در گفت و گویی اعلام کرد که هیچ صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام ندارد.

با توجه به ادامه فعالیت صفحه منتسب به نام کوپال ناظمی ، این داور از همان زمان پیگیری های قضایی را برای بستن این صفحه شروع کرد؛ تا زمان حصول نتیجه در این خصوص اما فردی که صفحه ای با نام کوپال ناظمی ایجاد و فعالیت می‌کرد، اقدامی عجیب را انجام داد که دردسر بزرگ‌تری برای داور مطرح لیگ برتر ایجاد کرد.

جالب اینکه صفحه اینستاگرامی او به شکل عجیبی به یک صفحه واقعی شباهت داشت و این فرد کلاهبردار به نام ناظمی وقتی به مربیان و بازیکنان پیام می‌فرستاد، کمتر کسی به صحت آن شک می‌کرد!

از مدتی قبل ایجاد کننده صفحه‌ای که به نام کوپال ناظمی است، پیام هایی را به برخی سرمربیان لیگ برتری و لیگ یکی داده و اقدام اقدام به جمع‌آوری کمک‌های خیریه برای یک خانواده مستمند کرده بود.

بعد از اینکه چندین مربی و بازیکن به نام این فرد پول واریز کردند و به این روند مشکوک شدند، از کوپال ناظمی پیگیر ماجرا شدند که این داور اعلام کرد اصلاً صفحه‌ای در اینستاگرام ندارد و اگر هم داشته باشد، به بازیکنان و مربیان برای دریافت هیچ وجهی حتی خیریه پیامی نمی‌دهد! توضیحات کوپال البته توضیحات بسیار قانع‌کننده‌ای بود؛ اینکه یک داور فعال و سرشناس قاعدتاً به کسی برای دریافت پول پیام نمی‌دهد و این بازیکنان و مربیان بودند که گول فرد کلاهبردار را خوردند و مبالغی واریز کردند.

کلاهبرداری عجیب از سرمربیان و ستاره های شاغل در فوتبال با نام کوپال ناظمی این داور باتجربه را حسابی به دردسر انداخته است. او از مدتی قبل از طریق قضایی شکایت خود را ثبت کرده و ماجرا را پیگیری کرده است.

پیگیری ها در این باره به فردی در شهرستان ایذه خوزستان رسیده و روند شکایت قانونی ادامه دارد. پرونده ایجاد شده توسط ناظمی از فرد شیاد و کلاهبردار مفتوح است و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد شد.

منبع: ورزش سه 

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا