حوادث

قتل داماد در ییلاقات رحیم‌آباد رودسر

رکنا: فرمانده انتظامی رودسر گفت: فردی که در یکی از روستاهای مناطق ییلاقی بخش رحیم‌آباد داماد خود را به قتل رسانده بود بازداشت شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ سیدجلال‌الدین جوانمردی امروز، هشتم خردادماه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: عدم تفاهم، صبر، بردباری و تمکین به قوانین باعث بروز حوادثی جبران‌ناپذیر می‌شود و نتیجه‌ای جز پشیمانی در بر ندارد.

وی با بیان اینکه برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر قتل مردی در یکی از روستاهای مناطق ییلاقی بخش رحیم‌آباد شهرستان رودسر، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: با حضور پلیس در محل و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که مرد ۲۸ ساله توسط برادر همسرش با سلاح شکاری مورد اصابت گلوله قرار گرفته و کشته شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به متواری شدن قاتل پس از ارتکاب جرم در مناطق کوهستانی و سخت‌گذر، تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی سرانجام متهم را در اقدامی غافلگیرانه پس از حدود یک ماه متواری بودن داخل مخفیگاهش واقع در مناطق ییلاقی بخش رحیم‌آباد دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: قاتل ۳۲ ساله به بزه انتسابی خود به علت اختلافات خانوادگی اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا