حوادث

شیطان پیر به بهانه مهاجرت دختر جوان را به خانه اش کشاند / سناریوی ناپدید شدن دختر جوان فاش شد

حوادث رکنا: رئیس پلیس اگاهی پایتخت گفت: شاگرد قهوه‌خانه‌ای که دختر جوانی را با شگرد ازدواج و مهاجرت از خانه‌اش فراری داده بود، توسط کارآگاهان دستگیر شد.

به گزارش رکنا، چندی قبل مردی به اداره‌ چهارم پلیس آگاهی پایتخت رفت و به کارآگاهان گفت: ما ساکن یکی از استان‌های جنوب ایران هستیم. دختر جوانم به بهانه خرید کتاب از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشته است، تلفن‌ همراهش خاموش و بستگان نیز خبری از او ندارند. متوجه شدم فرزندم با مرد میانسالی که در تهران زندگی می‌کند در فضای مجازی ارتباط مخفیانه داشته است.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده تیمی از کارآگاهان پلیس وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی پی بردند، دختر جوان قبل از اینکه به کتاب‌فروشی مراجعه کند مسیر خود را به سمت ترمینال تغییر و با اتوبوس به تهران سفر کرده است.

سردار گودرزی گفت: تیم جنایی در این شاخه از تحقیقات با اقدامات اطلاعاتی پی بردند مرد میانسال که در یک قهوه‌خانه در جنوب تهران کار می‌کند با چرب‌زبانی به دختر جوان وعده مهاجرت و ازدواج داده است که همین سرنخ مهم کافی بود تا متهم در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.

رئیس پلیس اگاهی پایتخت متذکر شد: کارآگاهان  در گام بعدی با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی، قهوه‌خانه مورد نظر را شناسایی و متوجه شدند که دختر جوان با مرد میانسال در آنجا زندگی می‌کنند که متهم پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی در یک عملیات منسجم بازداشت شد.

وی افزود: متهم در جریان بازجویی‌ها صراحتاً به اغفال دختر جوان با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج و مهاجرت به اروپا اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد:  با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و دختر جوان به آغوش گرم خانواده‌اش بازگردانده شد.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا