حوادث

راز جسد متلاشی شده در اصفهان فاش شد/رازی که بعد از یکسال فاش شد!

حوادث رکنا: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با مشخص شدن هویت جسد متلاشی شده ای که توسط پلیس کشف شده بود قاتل شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ کاراگاه حسین ترکیان گفت: در اردیبهشت ماه سال گذشته در پی وصول گزارشی از ماموران گشت انتظامی مبنی بر کشف جسد ناشناس فردی مونث در بیابان های اطراف شهر اصفهان بلافاصله کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان در محل حاضر شدند.

وی افزود: به دلیل فساد شدید نعشی و از بین رفتن اجزای صورت جسد قابل تشخیص نبوده و پرونده تحت عنوان کشف جسد ناشناس به پلیس آگاهی استان ارجاع شد تا اینکه پس از گذشت چند ماه با انجام اقدامات تخصصی و ظرفیت های علمی اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی استان هویت جسد که خانم 38 ساله ای بود مشخص شد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان ادامه داد: با انجام تحقیقات مشخص گردید سال گذشته شوهر 41 ساله این خانم اقدام به تشکیل پرونده فقدانی نموده و اعلام داشته است که مدت 2 الی 3 ماه قبل همسرش به علت اختلافات خانوادگی از منزل خارج و تا کنون اطلاعی از سرنوشت وی در دست ندارد.

وی تصریح کرد: با دستور مرجع قضایی شوهر خانم فوت شده بازداشت که در تحقیقات ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرمی شد ولی در بازجویی های تخصصی و تطبیق ادله کشف شده در صحنه جرم متهم که چاره ای جز بیان حقیقت نداشت در نهایت لب به اعتراف گشود و گفت در روز حادثه داخل مغازه خود به علت اختلافات قبلی با همسرم بحث و دعوا کرده و من او را هل دادم که سرش به میز خورد و به زمین افتاد سپس با شال او را خفه و بعد جسد وی را به بیابان های اطراف شهر اصفهان منتقل کردم. 

اصفهان/ بهمن راعی

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا