حوادث

این قبرها 40 میلیارد قیمت داشت + عکس چهره باز رضا باصری و علیرضا رستگار که بازداشت شدند

حوادث رکنا: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری 2 کلاهبردار که با فروش قبر در شیراز مبلغ 40 میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ کاووس حبیبی اظهار داشت : در پی دریافت یک فقره شکوائیه مبنی بر کلاهبرداری از طریق فروش قبر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش مأموران پلیس آگاهی و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در نهایت دو متهم در این راستا شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در بررسی های تکمیلی مشخص شد این متهمان در مجموعه آرامستان شاه داعی الله شیراز با ارائه اسناد جعلی و جعل فیش های بانکی متقاضیان سابقی که قبر خریداری کرده بوده اند و با اخذ وجوهی از متقاضیان جدید و جعل و درج نام آنها در فیش های بانکی سابقا” تنظیم شده، بیش از 100 حُفره قبر متعلق به افراد دیگر را به صورت غیرقانونی فروخته اند.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه این متهمان حدود 40 میلیارد ریال از شهروندان به این روش کلاهبرداری کرده اند، افزود: متهمان به جرم ارتکابی اقرار و در این خصوص پرونده قضائی تشکیل شد.

وی گفت: بنا به دستور مرجع قضائی، مشخصات و تصاویر بدون پوشش این دو متهم به نام های ” رضا باصری” و “علیرضا رستگار” انتشار داده می شود تا کسانی که به این روش مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، با تنظیم شکوائیه در دفتر خدمات قضایی،  جهت پیگیری به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان فارس واقع در خیابان احمدی نو- خیابان شهید نظیری مراجعه کنند.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا